keskiviikko 1. elokuuta 2012

BLOGIKIRPPIS

Nyt olisi vuorossa blogikirppis hieman erilaisella systeemillä. Mä laitan tähän listan tuotteista, ja määrittelen hinnan valmiiksi (sisältää toimituskulut). Se, joka ensimmäisenä kiinnostuu ja laittaa viestiä sähköpostiin: xeniablogi@gmail.com saa tuotteen omakseen. Näin tällä kertaa, sillä mulla on viikonloppuna vuorossa eräät häät, joten en pääse valvomaan kommentteja.

Laittakaa viestissä numero, jonka haluatte huutaa. Jos haluatte huutaa useamman, niin samaan viestiin vaan kaikki. :)

MYYTY1. Zaran tummansininen bleiseri koko 36.


Ei haalistunut niinkuin kuva antaa ymmärtää. Mulla kiristää käsivarsista ja hartioista, kiitos salilla käynnin. :D Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.


MYYTY2. Zaran viininpunainen melkein uusi bleiseri kokoa s. 


Sama kuin edellinen, kiristää käsivarsista ja hartioista, joten myyn tämän pari kertaa käytetyn kauniin värisen bleiserin eteenpäin. Hintapyyntö 30€ sisältää postikulut.


MYYTY3. Zaran pinkki bleiseri kokoa xs.


ja sama syy kuin edellinen, liian pikkuruinen harteista ja käsistä. samaa kokoluokkaa noiden edellisten s:ien kanssa. Hintapyyntö 25 € sisältää postikulut.


4. Täysin käyttämätön Kenneth Colen liila bleiseri kokoa xs.


Mulle liina tiukka harteista, ottaa päähän! Ostettu Miamista 180 dollarilla ja myyn tämän nyt 60 €:lla sisältäen postikulut.


MYYTY5. Burberryn vaaleansininen t-paita kokoa xs.


Ei ole tullut käytettyä kuin parisen kertaa, joten varmasti löytyy enemmän käyttöä jollakin muulla. hintapyyntö 30 € sisältäen postikulut.



MYYTY6. Zaran käyttämätön peplumhelmainen valkoinen hame kokoa xs, tämän vuoden mallistoa!


Mulle pikkasen liian tiukka takapuolesta, vyötärö fine, eli jos omaatte sellaisen 36 kokoisen alavartalon niin passeli! :) Hintapyyntö 15 € sisältää postikulut.


MYYTY7. Tummansininen ja valkoinen Zaran korkeavyötäröinen hame kokoa 36. Myyn nämä siis pakettina! :) Hintapyyntö 17 € sisältää postikulut.


MYYTY8. Zaran vähän käytetyt shortsit kokoa 36 ja H&M:n siniset shortsit kokoa 36. Samankokoiset päälläkin. Myyn nämä pakettina. Hintapyyntö 17 € sisältää postikulut.


MYYTY9. Zaran musta hame kokoa xs.


Muutamia kertoja käytetty musta hame, joka on passeli 36 kokoisen takapuolen omaavalle. Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.


MYYTY10. Zaran punainen hame kokoa xs. 


Hieman käytön jälkiä, aika pientä kokoa, eli sellaiselle 65cm vyötärön omaavalle passeli. Mä en ole tullut käyttäneeksi. Hintapyyntö 10€ sisältää postikulut.


MYYTY11. H&M:N kynähameet ruskeana ja mustana koossa 36.


Liian tiukat takapuolesta mulle, mutta koko vastaa juuri tuota 36:sta. Myyn pakettina nämä kaksi. Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.



MYYTY12. beben kynähame kokoa 4, eli 34.


Todella nätti päällä (jos ei litistäisi mun takapuolta niin paljon):D. Menee myös 36 kokoiselle! :) Hintapyyntö 10 € sisältää postikulut.



MYYTY13. Calvin Kleinin sininen hame kokoa 26.


Menee mulle, mutta liian tiukka. Eli sellainen pienelle 36 kokoiselle menee hyvin! :)Hame on hyvässä kunnossa! Hintapyyntö 22 € sisältää postikulut.



MYYTY14. H&M:n tummansiniset todella joustavat skinny malliset farkut kokoa 26.


Menee loistavasti pienelle 36 kokoiselle. :)Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.


MYYTY15. H&M:n vaaleat farkut kokoa 27.


Mulle taas liian pienet takapuolesta, eli menee loistavasti pienelle 36 kokoiselle. Hintapyyntö 13 € sisältäen postikulut.


MYYTY16.H&M:n mustat porkkanamalliset housut kokoa 36.


Ihan passelit mullekin, mutta ei ole tullut käytettyä. Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.


MYYTY17. Mangon vaaleanpersikan värinen paita kokoa s


Todella nätti, mutta ylin nappi ei mene mulla kiinni. :D Eli jos omaatte sellaisen alle 90 cm rintamuksen niin passaa! :) Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.


MYYTY18. Guessin nude trikoomekko kokoa xs. Käytetty kerran.


Ei vaan sovi mun kropalle, mutta nätti mekko kyseessä. Menee hyvin 36 kokoiselle. Hintapyyntö 25 € sisältää postikulut.


MYYTY19. Guess by Marcianon silkkimekko. Kerran käytetty! Kokoa 36.


Aivan mieletön mekko, mutta saliharrastus on tehnyt tepposet, sillä mekko ei laskeutunut enää kauniisti mun pyörentyneen takapuoleni kohdalta. Eli jos olette alaosasta 36, niin tää on aivan upea!! Hinta on ollut jotain 200 pintaan, materiaali silkkiä siis. Hintapyyntö 50 € sisältäen postikulut.


MYYTY20. Beben musta silkkipaita kokoa xs.


Ylin nappi menee nipin napin kiinni, joten ei istu kauniisti. Mielettömän nätti paita! Silkkiä!


Hintapyyntö 20 € sisältää postikulut.


MYYTY21. H&M:n harmaa kietaisumekko kokoa 34. 


Koko on mullekin sopiva, mutta väri ei toimi mulla. Vyö on kadonnut, mutta mä olen aina käyttänyt jotain kapeaa vyötärövyötä tuossa. Materiaali kivasti laskeutuvaa ja kevyttä, mutta ei läpinäkyvää! Hintapyyntö 10€ sisältää postikulut.


MYYTY22. Zaran pinkki ja turkoosi silkkisekoitetoppi ja molemmat koossa s.


Liian piukea rinnoista mulle, todella nättejä muuten!:) Myyn siis paketissa. Hintapyyntö 19 € sisältää postikulut.


MYYTY23. Mangon smaragdinvihreä käyttämätön toppi koossa m. Menee 36-38 kokoiselle.


Hintapyyntö 12 € sisältää postikulut.



Eli osoite mihin voitte huutaa näitä on xeniablogi@gmail.com


:)



15 kommenttia:

  1. Tiiätkö yhtään noista Zaran kooista kun sunkin suosikkiliike taitaa olla että onko xs aina liian iso mulle, joka yleensä käytän alaosassa kokoa 32-34? Että oisko nuo zaran xs kokoiset hameet mulle liian isoja?:)

    VastaaPoista
  2. En usko, mä olen kokoa 36-38 ja mulle sopivia on s ja usein yläosissa m. :)

    VastaaPoista
  3. Mukava seurata miten hyvin menee kaupaksi.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee, mä saan tilaa kaappiin ja vaatteet hyvän kodin!:D

      Poista
  4. 18. Guessin nude trikoomekko kokoa xs, onko sulla blogissa missään kuvaa tuosta mekosta, kun se on päälläsi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EI löytynyt, ei ole niin paljoa tullut käytettyä! Tuo on sellaine empirelinjainen eli vyötärönauha menee rintojen alla. :)

      Poista
    2. Kuinka pitkälle tuo menee? Just ja just pepun alle vai enemmänkin puoleen reiteen? Ja miten pitkä olitkaan? Mietin vain, että miten pitkälle tämä tulisi minulle, kun oon joku 173cm :)

      Poista
    3. Harmittaa muuten ihan sikapaljon toi Zaran pinkki bleiseri, oon kuolannu sitä sun asukuvissa joskus ihan kauheesti ja nyt missasin sen. :D

      Poista
    4. Nansku: Tää mekko meni jo. :( Se bleiseri on ihana, mutta pikkasen liian tiukka hartioista.. :(

      Poista
  5. Aa voi hitsi olin liian hidas, kun emmin :(

    VastaaPoista
  6. Toimitatko ulkomaille? Pohjois-Amerikkaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki, mutta silloin postikulut nousee aika paljon korkeammaksi. :)

      Poista
  7. Voi hitsin hitsi sanon mä! Olisin varmaan huutanut kaikki pienimmät vaatteet minulle tänne nyt heti!:D Arvon tuota TH hametta, hameissa on kyllä 36 kokoakin, mutta jännittää jääkö liian reiluksi.. Olisikohan hassun näköinen jos himppusen olisi reilu päällä. :D Ai kauheeta, varmaan ei pitäisi jos on reilu, mutta niin haluaisin uuden siistin tummansinisen hameen! :)
    Terveisin, Emmi

    VastaaPoista
  8. Voi p.... miksi en ehtinyt eilen koneelle!! niin ihania vaatteita olisin varmasti ostanut useammankin kun olisin vain ehtinyt! :( voi itku :D

    VastaaPoista
  9. ootko jo ilmottanu kuka on saanu mitäkin?? :)

    VastaaPoista